and you make breaking hearts look easy

jag blir mobbad här hemma för att jag håller i mobilen i ett fast grepp, inte trevligt. Och imorrn äre slut gratis sms, FAN FAN FAN OCH ÅTER FAN . haha ska fråga pappa om han vill sponsra med en hunka till gratis sms, fast jag tro snarare han hoppar av glädje att jag inte kan smsa mer :(:(

och så sitt ja här på moröhöjden utan en endaste aktivitet att underhålla mej med förutom just, sms.
Nej ja bli helt fuckad av att vara här . Vill helst att pappa ska flytta till urs igen men it aint gonna happen
Nu vet jag inte vad jag ska göra, blir troligen att sitta kvar här och emoa mej med vassa föremål eller lägga mej och tjura för att jag har tråkigt..



kändes inte som att elvira hade spelat den här för mej , så jag hann bli glad att jag hitta nåt bra, fast å andra sidan tro jag att hon ha visat mej den vid närmare eftertanke. jag säger bara en sak om de, BÖG

Kommentarer
Postat av: Markus

Hahaha, vilka skills du har på att hitta "egen" musik ;)

2009-10-05 @ 21:35:25
Postat av: Markus

Orka moröhöjden ;'(

2009-10-05 @ 21:36:08
Postat av: pungpallekula

jag har nog visat den HÖÖ:D

2009-10-05 @ 23:15:20
URL: http://elviraalu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0