ge dom ett finger

förresten 1, haha får klagomål här att jag inte kan hitta egen musik, och nej de kan jag inte . Jag är ruskigt wannbe elviraluJAO på den fronten , jag ger henne skulden för det här ! :)

förresten 2,och ett till btw sådär i förbi farten, rasmus ville ta åt sej äran för att ha fällt trädet. Jag såg typ inte vem som gjorde de haha kan vara makkie, men tycker att vi ska unna pojkstackarn titeln som skogshuggare-09


näe , men nu är jag hemma igen. Fyfan vilken dag, dryg och jag mådde illa. Sen fick ja sitta och redovisa ett skitjobb. Ikväll vill jag till ursviken, kanske kanske jag kan tigga skjuts av pappa men nja..känns inte som de kommer gå nå vidare så jag tro de bli att bussa dit. Vet inte vad jag ska göra där ännu , kanske fälla träd me
dom manliga eller nåt annat wierd0000 ..nja jo de bli nog bra
hm nu känn jag att ja babbla om massa shiet ingen orka läsa inte ens jag, hör av dej om du vill göra nå

BTW SLUT GRATIS SMS PUNG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0