i wanna love you

HALÅ , igår va vi massor hos rasmus och såg film. Slutade med att jag valde smala sussie och ja, jag uppfattade det som att de flesta tyckte det valet var helt ok. Nämen de va roligt, imorron bli de som sagt nytt film lan. Typ se shutter,dead snow,day after tomorrow och nå mer randoms PERFEKT på en fredag då skolan är slut-.

Komme hem  vid kvart över 3 och satte mej då och nötte matte , nu ska jag fortsätta på min recension om linas kvällsbok. känner peppen näfan, men nu måste jag plugga skiten ur mej annars tjänar jag inge pengar och de skulle ju suga anahl.

nämen här få ni ett smakprov på min jävla ''måste göra ikväll'' lista :

1.plugga no till provet imorron (kan absolut inget)
2.plugga matte till provet imorron
3.skriva en flera sidor lång recension med massa egna reflektioner så åsa bli nöjd till imorron.
4.städa, dammsuga mitt rum och plocka undan.
5.packa väskan som ska med till mamma imorron.
6.leta filmer som ska med imorron till lanet, och alla är spårlöst borta.
7.duscha


njet bli med garati inte ett enda mvg på nån av uppgifterna...shame on me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0