jag är sne, du me

hemma nu, ska städa ur lite till som jag inte hann igår. Fast egentligen orkar jag inte men jag ska visa mej strong och fortsätta. Hm är lite comfused över en sak, vars fasiken är min mobil? Ska leta noga så jag inte få panik i förtid.
fast ack så de sprack paniken börja redan smyga sej på mej. Fast egentligen vad är deför mening? den ha ju damp och slå av sej hela tiden + att den är utan pengar och gratis sms så den kan hoppa i sjön.
Ikväll tror jag att det blir ursviken , får ju fara ut ikväll. WIE

nu ska jag emoa mej ett tag över städningen sen bli de väll middag sen , hoppas jag, ursviken.
PUSS3


BROTHER (L)


Kommentarer
Postat av: Maja

Jättefin bild på joel!

2009-10-08 @ 19:10:37
URL: http://majawlolob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0