let me hold you

slutade tidigt idag så nu är ja hemma, ska vara duktig och städa ur 70% av alla skitsaker jag äger , då bli pappa glader. Sen måste jag plugga som en jävla geek annrs bli de inte bra på de kommande 4 proven.
Va egentligen tänkt att jag  och elvira skulle söka prao sen vame rebecca , men jag FÅR inte fara nånstans ikväll. Nej för jag måste plugga och städa ikväll.. BALL LIKSOM

igår va jag ida och linda med makkie och rasmus , de va så jävla kallt ute så vi drog till rasmus och såg hip hip hora, pinsam rulle dedär. Haha men de funka , sen utbröt ett vildsint kuddkrig när ida for hem och sen ja då skulle ja me bussen hemåt.  trevligt ändå :)

nu sitt jag och punka gammal disco musik haha ,
vart nästan sugen på att dansa då jag hör den här gamla idiotlåten




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0