rätta takter

hemma igen, åh fyfan vad jag frös om fötterna när jag komme in. Alla såg så dystra ut där uppe och de va inte så hög stämning men de funkar som vanligt, better than nothing. Ja jag luktar grillad korv ..eller ja grillad nånting iaf. aja vi va typ jag,elvira,makkie,rasmus,linda,bullen,maria,emma,carl . Sen komme alle kippe och nån random förbi en sväng oxå. kanske nån fler men jag satt nog och gungade då :)

Nu ska jag sluta svamla om skit och gå och lägga mej för jag är förbannelse så trött, imorron ska elvira bort
CUT PÅ HENNE så då bli de mina kusiner på dagen och typ makkie,rasmus och linda på kvällen , bli bra !

gonatt
/ josse



R.Ö
 
aha orisig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0