HOMECOMING

okej, två tappra personer röstade ner mej om hål i läppen. Men tyvärr, betyder eran åsikt inte att jag har bestämt mej ;) sorry

Är nu hemma från burvik, är trött förkyld och har ont i skallen de luxe. Jovars, de funkade. Det roliga var väll att återse kollot haha som ja hängde på när jag va ung höll ja på att säga..
hittade där jag hade ristat in, JWN 2005 haha ballt

nä vet ni vad, jag ska trycka vatten sen försöka sova ett tag. Skola imorn, emo
BTW HA PEPPRA BILDER, SKA BA IN PÅ DATORN SÅ KOMMER DOM !


okej, jag inspireras att lyssna på de mesta av elvira.
Kan inte hjälpa att jag aldrig hinner hitta låtar innan henne, så jag tyckte den här va mer än k.
säkert gammal oxå, men de är ju som mitt signum


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0