let's play a lovegame

asså kattfejs, jag är trött som in i fan fattar inte varför. Men har sleep morning imorron så det bli ju king, sen kan jag inte vame på simningen den här veckan heller , är fortfarande hes som en kråka och hostar och har mej, så fort jag andas in så kittlas det i halsen och ja börja hosta hårtussar :(
SADFACE
ja för det är så förbannat kul att simma , och bada för den delen . Bättre än jävla orientering i mulleskogen eller jaga en boll på planen fram och tillbaks när man inte har någon som helst boll känsla :) så vi hissar simning,yes we do

Hm nu ska jag plocka bort en vindruva som jag rullade på med datorstolen och sen klafsade i , den är platt och geggig för er som bryr er .. haha eh, jävla fruktplågare
Nu änker jag vara duktig och krypa ner isängen med en bok , sen låter ja drömmarna sköta resten.
GONATT PUSS
alldeles förs stort care..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0