piggelin

gårdagen var helt ok , komme till elvira vid 8 och så satte vi igång barnhemmet .
De va jag,elvira,rasmus,makkie och morén och vi hade tydligen för höga förväntningar för den var inte hemsk.
Sprang typ runt en cp unge som hette tomas i huset och dom lekte konstiga spanska lekar som vi skratta åt ,
uno dos tres toca la bore? äh vafan minns inte va de va dom sa hahaha.
Efter de gick vi ut en sväng för att få lite fresch air och sprang runt på skolgården ett tag.

sen satte vi igång another gay movie, men den var alldeles för äcklig så vi bytte till supersugen men jag och elvira somnade typ. När vi sen sparkade igång hide and seek vart de mer spännande, eller ja den va ju en thriller men ja tyck den va ganska läskig. Men riktigt bra på samma gång ,man fick då sannerligen använda skallen lite :)

AAAAA sen såg vi what happens in vegas och jag var helt avdankat trött, somnade iaf vid 6 eller halv 7 för elvira bad jag och rasmus att hålla käft medans makkie låg i tv rummet på soffan haha .


you do believe me .. HAHA OKEJ JAG VAR RÄDD

Kommentarer
Postat av: elvira

hahah fresch air... ;)

2009-09-25 @ 17:30:18
URL: http://elviraalu.blogg.se/
Postat av: Markus

Vi ä tuffa :D

2009-09-25 @ 21:02:26
Postat av: rasmus

FITT THOMAS!

2009-10-02 @ 16:00:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0