all i ever wanted

hejsan
sitter nu här och läser ett recept till muffins, vi ska baka som ni nog fattade om ni inte är kompletta idioter.
Sen blir det stan , maja ligger före mej med 1000 spänn så hon ha shoppat jävel medans jag ha snålat så nu få vi se om ja hitta nå bra idag, såg ett jättesnyggt linne på mango och så behöver jag jeans tights och kanske några fler örhängen. Bli shit bra.
Ikväll ska vi till maria och sova där och bara ha de mysigt me typ ansiktsmask och hela köret och imorron vet jag inte alls vad vi ska hitta på, ska ju hem vid 17.00 på kvällen så innan dess hinner vi nog med nånting. Just nu kuta maja runt i mina nya skor och ser enormt lång och enormt stolt ut haha ye.
Men nu måst ja lägga på en container kol om ja ska hinna med nåt idag, klockan börja bli mke höh typ int
hoj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0