alla peppa skräckis lan på fredag

efter skolan drog jag hem med elvira och sen gick vi till david en sväng. Vid typ 5 ska ja på utvecklings samtal som är så jävla boring och sen få ja se vad som blir av. Typ plugga och lira ansiktsmask och inte mer action än så
Imorron kväll kanska ja ska dra på yoga pass med maria och elvira och sen dra och hyra skräckisar på hemmakväll. Happy att vi få välja, men de blir 4 stycken eller kanske 3 och en komedi att lätta upp den skitnödiga stämningen med sen , få se hure blir me det.

 Btw ha ja redan funderat ut några filmer som vi borde hyra , men dock kan jag icket avslöja det eftersom då blire inte lika ball att se ungarna skita ner sej sen och få panikryck av bara omslagen höh nä. Men alltså, de är konstigt att jag av alla individer på denna jord sitter och taggar skräckislan eftersom jag är den fetaste homo kycklingen av alla och är rädd för allt , men jag antar att jag göre för att alla ska kunna umgås. Bli av att se film long time in på natten annars kom de ju suga. JAG ÄR TAGGAAAAAAAD
vi kör på fredag och alla är på? yes bra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0