det här är fan för svårt

well, gårdagen blev inte riktigt som tänkt men säg mej när det nångonsin blir det?
Blev elvira david maria oskar nadja och kippe och så jag som släptåg då, typ paren eh och så josse. Dom är hur roliga som helst hela bunten och inget alls emot dem men jag ensam me alla 3 par, kändes inte som att de funkade riktigt ,kanske bara jag som ha svårt att anpassa mej inte fan vet jag . Sen blev lanet faktist ganska kasst i allmänhet, svårt att kalla det lan eftersom vi bara såg två lite mer scary filmer dock wainade alla genom en av dem och sen en komedi, på smällen. Sen packade alla sig hemåt och jag ba ?!?!?!? , trodde vi skulle se alla. Så dom två värre skräckisarna är kvar osedda och de känns som en gigantisk besvikelse.
ha kvar the uninvited och the strangers.

drar nu hoj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0