do it have to be this hard?

vet ni, jag ha sovit alldeles för länge idag. Vaknade halv 12 så jag fick stress och panik, somnade vid 3 igår tro jag. Vettefan varför jag inte kunde sova, va trött som en dromedar men de gick inte. Vet att ni carear stort.
Igår drog vi till elvira och först kom makkie och tj sen kom jag på att ja gville ha chokladmjölk från konsum, oboy i all ära men de är absolut inte samma sak no no. Så jag och elvira cyklade dit men självklart va den slut så det blev ett juice paket och ett paket ballerina kladdkaka , hell va gott. Sen blev de plötsligt fullt hos elvira när simon,oskar,moren och rasmus flög in. Så då bänka vi oss i tv rummet och såg djävulen bär prada jävla homobob film så de sög bäversvans så vi gick ut och de slutade med lilla kåge där ingen var , men dom hade varit gulliga nog att lämna en brasa åt oss. Jag och elvira föll i snön som avslutning på den fina kvällen.

nu ska jag klä mej, sen vara med linda. Kanske kan städa verkstan imorron instead, orka fan inte sista lediga dan hello?! naej bli inge av, mamma lär ändå inte tagga att skjutsa mer idag.

men later
:D:D:D:D:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0