du öppnar din käft och det kommer oljud

well så sant det jag skrev igår. höh k
okej eh chacha bloggen, kom nyss innanför dörren och ska nu verkligen plugga musik till imorrn och göra svenska arbete efter middan. Måste måste, lika sant som at jag måste duscha. Är inte en vacker skapelse.
Ska sen och cleana verkstan och håva lite gage,bli kung.
På torsdag kväll dra jag lovisa josse elvira och kanske nadja på tjejkväll i pite, på fredag valborgs och på lördag kanske umeå och sen få vi se vad som blir. blir jeteball

På onsdag kväll tänk ja höra me alla bögar om dom vill me ut och grilla eller nå, pinnbröd och korv ska med denna enda gång. okej nu blev ja hur hungrig som helst.

got to go, håj taste you!

inga bilder dock, ha min broes computah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0