even though we struggle love is all we got

i brist på fantasi gör jag nåt like this
(fantasin som för den delen försvann ur min skalle igår kväll när jag tömt ur mej alla idéer om att
nakenbada,leva på nudlar,tälta,leka kurragömma med dunk osv)

10 saker du kanske inte visste om josefin westin nordin, rimmelirim
1. Jag är havlfinsk ,perkele alltså
2. Jag tycker att jag själv är den mest casual,as usual you name it människan på skolan
3. Jag har en hudsjukdom som heter keratosis pilaris
4. Jag har väldigt svårt för blod i stora mängder
5. Jag har en spricka i pannbenet från när jag sprang in i en dörr med skallen först
6. Jag har en galen tvångstanke som tvingar mej att räkna trappsteg och även stava ord på stegen(?)
7. Jag blir alldeles för lätt svartsjuk men försöker lägga de på hyllan, ingen gillar sånt
8. Poetisk va jag som liten,hittade nyss kärleksdikter jag skrev om rasmus från 5an som jag flabba ihjäl mej åt
9. Jag är disträ som en gammal tant
10. Jag vill utrota en person just nu, helst på ett väldigt förnedrande sätt

Kommentarer
Postat av: elvira

vem vill du utrota:D kommentera hos mig ja publicera de int

2010-04-24 @ 19:10:52
URL: http://elviraalu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0