everybody's changing and i don't feel the same

åh ont ha jag. Är fullkomligt slutkörd , därför värker de i skallen nacken ryggen överallt. Ha varit och sett lovas lägenhet efter skolan med elvira, sen ha vi agerat muskelbuilders och burit en fet soffa upp till lägenheten. Kände mej stressad att dra hem, plugg,städning,dusch osv. Igår kom ja isäng way to late så jag tro jag sov 5 timmar inatt och de klara ja mej fan inte på, bli sur som en jävla skata och ganska odräglig att ha och göra med när jag är trött.

Nåväl, blir nog inte att vara hos lovisa i helgen. Vi tänkte först dra på bio och sånt men jag tro vi ska vara hos elvira och bara ha fetmyskväll i mjukisarna.  Bli soeeeeft.
Nej alltså jag är jävla ofresh just nu, stå typ inte ut med mej själv.
Time för dusch betyder det, hör av mej later hoej

e du ekli idag? :o:o:o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0