globen iseshow

nu är jag hemma från globen, vi for som sagt vid lite över tre med tuben till gullmarsplan sedan bytte vi till en som gick till globen och gick därifrån. Det var sjukt mke folk som skulle på is showen och jag kan förstå varför. Jag var hur faschinerad som helst över hur stor den actually är. Så jag fotade som en galning utanför. När showen började så räknades alla människor där inne och vi var exakt 8999 st , ironi right men pretty kul. Man såg hur bra som helst och jesus vad roligt det var att se alla som åkte. Typ os guldmedaljörer och vm och em vinnare från olika länder.
Så jag ha fotat fotat och fotat så de kommer massa bilder från hur ball isen såg ut när jag är hemma igen . Ha inte kamerasladden med mej. Men det var jätteroligt att se dedär. Synd bara att jag själv är sämst på skriller
Sedan gick vi iaf och åt på nån italiensk resturang och jag blev lika smällfet som globen. Sedan gick jag och Maja runt lite här i Björkhagen och nu bli de mest att ta de lugnt.

imorron bli det som sagt stan, sedan vara hemma och ta de lugnt på kvällen med maja och ella.
gonatt everyone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0