i'll never be the same ,if we ever meet again

nä faktist, jag jobbar stenhårt på mitt initiativtagande och min negativa syn på allt. Och det går framåt.
Jag vill ändra mina kanske största brister nu, för dessa har förstört mke för mig.
låter verra allvarigt men jag tycker det är viktigt.

Initiativ
 detta har jag haft väldigt svårt för,dock kan jag inte sätta fingret på vad som gjort det egentligen.
Kanske för att jag är mer diskret än man kan tro, jag vet inte själv.
Men jag jobbar på det, försöker vara den som tar tag i saker och sånt det känns jävligt bra.
Initiativ tyckte jag var obegripligt svårt att fatta sig på.
Men nu jävlar i'm going forward


Att vara positiv
har jag också haft damn svårt för.
Eftersom missnöjet blir dubbel up om det inte blir som man har hoppats.
Lättare att vara negativ och inte hoppas så mycket och förminska besvikelsen.
Men fan, vem vill umgås med en som alltid är negativ?
Jag blir ju sjukt less själv när någon är så.
Nädu, jag taggar igång folk på att göra saker och spinner som en galning på vad vi borde göra...
och föreslår helt loco saker.
Positiviteten ska bannemej fram oftare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0