keep your eyes open for a while

alltså ja nu är jag ganska mke fräschare än tidigare.
Hade typ stripigt hår, dark rings under ögonen och va bara allmänt unfresh. Ikväll blir det som sagt först träffa linda en stund, sen typ elvira och makkie nånstans. Undrar vars det blir riktigt men de fixa se i guess.

jag saknar verkligen alla dessa kvällar hemma hos rasmus eller elvira när vi klämde in oss ett fullt gäng och såg film. Det var ball, jag hade alltid roligt då. Eller from the beginning när bara jag elvira makkie rasmus och ibland moren tryckte in oss hos elvira och sträcksåg filmer.
De var hur bra som helst. Näfan de var så jävla roligt jämt och jag mådde alltid prima. Kanske kommer det tillbaks, kanske inte men jag hoppas.
E M O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0