LOL

förresten, igår gjorde vi alla bort oss rätt snyggt. Dock va väll majas lindrigast och min absolut fulast.
såhär är våra versioner :

maja står i kiosken i globen och ska köpa en choklad bit.
maja : jag vill ha en japp
kassörskan: okej var det bra så?
maja: JAPP

gilla, min faster trodde vi gick bakom henne när vi gick utanför globen fast vi gick flera meter bort.
maria: mamma!
gilla : VA?!
och hon vände sej om och vrålade va rakt i ansiktet på nån random som förmodligen sket ner sej.

jag stod alltså på pizzerian igår och jag skulle berätta något och gestikulerade under tiden.
och då råkar jag dänga till grannbordets besticktallrik så det flög all världens väg och besticken small som fasen.

jag : eh förlåt
gubben vid bordet: det är lugnt
men hans blick sa verkligen, du de där är fan inte okej jag skulle sticka ner dej me gaffeln om du inte just slagit iväg den ungjävel!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0