poniis

hi there
kvällen spenderades först med maria och elvira , drog som jag sagt ca 38493209384 gånger på hemmakväll , hyrde filmer, insåg att ingen ville se med oss, careade och åkte hem i en bil full av skratt. Sedan drog jag me elvira hem till henne och vi umgicks me old horse reb_sixten , satt mest och pratade memories från 8an , dock bara dåliga och fula minnen hähä fanns inte mke bra att säga. Sen tog ja mej en löp hem och now i'm here , inser att ja blandar in engelska i allt jag säger. fatta fan inte varför. Nu äre typ bedtime incoming , ser ni det där va inte ens tänkt:o:o:o
aja håller på att tappa förnuftet helt och förloras i mongonas värld, där jag för övrigt befinenr mej nästan jämt
gut nacht


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0