true

nu ska vi risa lite här, ni förstår ja ha fått lite intryck från olika håll under några veckor,
så insåg att jag ville göra en sån här:

3 egenskaper som kan go to hell hos killar :

1. De som inte tar ett nej första gången man säger det, utan tjatar och får hela tiden samma svar trots att första gången var nog tydlig. Och att det oftast då slutar med att den som tjatat surar ihop som en jävla stjärtskåra och vänder det så att det ser ut som att det är ens eget fel att den blev pissed.

2. Killar med äckligt bra självförtroende. Missförstå mej inte, självförtroende är bra att de har. Men inte alls så att det märks stonehard att de tycker att de är hur stekheta som helst och är
dryga som fan mot en om man inte ser ut som de ideal fjorrar de är ute efter. Och de njuter så jävligt att alla tjejer är ute efter dem, tjejer som vill ha dem kan lika gärna lägga sig i en svinstia och leta grabbs instead, de är ganska mke samma sak.

3. Really, jag ag blir seriöst så illamående av killar som typ flabbar en i ansiktet och slänger kommentarer om vad man än säger och ja vem fan skrattar åt dem egentligen? ingen? nä jag tänkte väll det.


när jag gjorde den här tänkte jag återigen på hur great killarna vi hänger med är

Kommentarer
Postat av: nadja

hahahaha, pricksäkert på en särskild kille som du vet vem jag menar! ;)

2010-04-20 @ 19:02:27
URL: http://nadjahedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0