u used to emotionally mindfuck me everytime i saw you

i got in på SPECTRUM media journalistik, wiho liksom i should på proud eller? Nja jag vet inte, är så skeptisk mot gymnasiet så riktigt glad kan man ändå inte bli, men jag få vara nöjd att jag kom in på något som passar mej helt okej. Fast funderingar på att söka om med samhälls som första finns där...åh fan vi få se
hade iaf 90 poäng mer än den som hade lägst poäng så de känns bra och nu ska ja kruta på som fan sista biten kvar av plugget. Känns för lucifert (jävligt) att this is the end av 9an som varit bästa tiden i mitt liv.
oh well, återkommer hur jag ska göra med dedär men ja, om sara p och amanda oxå gitta till media journalistik blir det nog det.

Ikväll blire yoga och sen hyra filmer på hemmakväll till imorron, sen plugga jävel på spanska,engelska och matte till nationella imorrn. dryga mer tack
men fredagsmyyyyyyyyyyyyyyys imorrn wtf , finally

taste you later bebisar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0