you got me on my knees and i hate it

i cant believe it, mitt hår ska alltid se bra ut på kvällarna då det inte spelar någon roll. På skoltid ser jag ut som en hardlicked katt eller en stripig kloakråtta med skabb jävla äcklig alltså. Fan va emo jag är just nu, elvira drog me mej ner i träsket just nu men helt okej att vara där tillsammans. Allt är bara förjävla svårt och andra ilands problem som jag egentligen inte borde flenna över. Nåväl, är jävla förbannad just nu och skulle kunna spränga nån i luften och dränka
staffan larsson(rektorn) bara för att han finns och strosar runt enbart för att störa omgivningen.

är hungrig, men hitta inge att äta. Är trött men orkar inte gå och lägga mej. I L A N D S P R O B L E M hej
nä ja är sjuktligt less nu. orka inte med de här.
för övrigt var jag med makkie,rasmus och honken ikväll. Vi såg skräckis och sen stekte vi bacon(chilla som fan)
och dom va galet into datorn sen hände inte mke mer.
hajdo emo risätare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0