.

classmates som tar initiativ
kom fram några tjejer från klassen till oss och presenterade sig idag.
så satt vi och pratade och dom var jättetrevliga.
hur awesome? jätte

spikehalsbandet
snyggt som fan, man hör alltid var jag är haha.
till svarta eller vita baskläder, finemang

mitt hår

känns strävt av produkter nu. är svintovarning.
topparna känns som sandpapper även om elvira klippt dem.
fan vad jag blir less och avundas alla andras.

skrov
kanske kan jag börja gilla det nån gång.

ni måste tro jag är sjuk i huvet som inte gillar det.
men jag är ju så petig i maten så de sjunger om det

få kväljningar av dressing och lök.
så vadå, äta ett naturellt skrov känns ju värt? nein
pommes för hela slanten istället!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0