ja oj så kul

gårkvällen blev odd. eller alldels för vanlig kanske? jag vet inte.
men vi for runt och inget hände sen vare mycke folk på kanot men vi satt mest och snackade , efter det for vi till skolan och snackade ännu mer. så det dög, eftersom jag tycker om att prata haha ajo.

ha solat me ajdaN idag sen pajade hennes cykel. mer än så kommer inte hända.
är av någon anledning lite upset idag så därför kommer jag fixa. alltså städa och rensa i mitt rum.
sen blir jag ensam hemma också. even better. ensam och koncentrera sig på rensningen.


Kommentarer
Postat av: sofia- my life in words

haft en bra helg :)?

2010-08-15 @ 16:44:46
URL: http://adayofmylifee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0