this is why we're hot

den här dagen har tamejfan varit förjävlig. regnet, come on ?!?!
jag och amanda höll på att bejla me moppen i en lerpöl i morse och jag va dyngsur när vi komemr fram.
regnfrillan var ett faktum och jag har frusit hela dagen. m m now we're talkin'

efter skolan gick vi en trevlig men kort rundtur me SPMJ brudarna på stan.
känner att det nog kan bli kung i klassen. bli bättre och bättre liksom.
NU, ska jag faktist städa verkstan. blev inge av igår.
sen blire extreme makeover på me själv. kan fucking behövas.

PUSS

Kommentarer
Postat av: amanda

HAHA äsch då inte höll vi på att bejla:$

2010-08-25 @ 20:00:13
URL: http://amandahlllsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0