.

eftersom alla ungar håller på med ''hissa dissa''
som faktist börjar bli ganska uttjatat kör jag på detta istället.



bandit rock
den som kom på den awesome idén att byta ut lugna äckliga favoriter som ingen lyssnar på
mot rock, både gammalt och nytt förtjänar en dunk i ryggen och en flaska i handen.
thumbs up


snålt folk
på bussen igår kom en fattig gubbe som hade brådis till sos men hade inte pengar nog så de räckte till stan.
så han börjar fråga de närmaste människorna om de hade en ynka tia att skänka.
och can u believe it, alla skakar på huvet och någon säger : jaha den få jag knappast tillbaka ju.
nu undrar ni som läser dehär varför inte jag offrade mej att ge honom en. orsak? för att jag bara hade 16 spänn till bussen.
snåla jävlar det handlar bara om en tia.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0