dag 02-min första kärlek♥

Hmm, this is a tricky one. Jag är faktist inte helt säker.
Räknas den oskyldiga lilla ''kärleken'' som när man var liten och frågade chans och allt var mest på kul så är det nog Elias Åkerlund som var min första crush när jag var ett litet barn. Fast det var mest på skoj, svårt att kalla det kärlek när man inte ens visste vad det var. Och det vet jag typ inte riktigt 100 nu heller, men jag har fått uppleva det på ett riktigt sätt iallafall. Men snackar vi mer seriöst, typ när man började vara kär på riktigt allvar så var det Rasmus i 5an som räknas som första. Visserligen var jag liten då också, men då var jag kär som fan minns jag. Haha jag kan vara ute och cykla eller ha tappat några pommes ur min låda nu men vad jag kan minnas, så var det någon av dem. Beroende på hur man räknar liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0