Dag 03- mina föräldrar

Mamma heter Anita Nordin och hon växte upp i klutmark station. Numera bor vi i Ursviken men där vill hon nog inte bo egentligen huhu. Hon är kort, mörkhårig och har glasögon. Alla säger att vi är lika som bär, så tänk er en äldre version av mig för jag har ingen bild på henne. Mamma brukar få städryck hemma men det är lika stökigt igen nästa dag. Mamma lagar kung mat och har alltid nåt gott i skafferiet att trycka när blodsockret ligger kritiskt lågt. Hon är kort sagt en snäll liten mamma.

Pappa heter Stig Westin och han bor jag med på moröhöjden. Vi har flyttat 3 gånger med pappa sen han och mamma skildes för 11 år sedan. Pappa ser ut som sina bröder Hasse och Ola, ja dom är väldigt lika. Svart krull på skallen ja ni fattar. Han är en fixare och ska ordna allting, även det som inte går. Han är tidspessimist och blir tokig när det är stökigt hemma eller när han får svaret ''jag vet inte''. Han är bra på att laga mat och spela gitarr.

Mina päron är helt enkelt bra. Lite snurriga, men jäkligt bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0