dag 06- min dag

Är hemma nu. Hade en sjukt mysig gårkväll och natt för den delen med brudarna och åh dom får mig att må så himla bra så creds till dom. Natten bjöd på sjuhelsikes mycket humor.

Ja vi åkte in till stan tidigt idag och jag och agnes traskade runt och sen satt vi och pratade länge, tack agnes hade jag varit lagd åt homo hållet hade jag nog haft en crush på dig haha inge skämt alltså. mähä lol

Nu ska jag köra lite styrketräning sen duscha, ikväll blir det typ att vara med amanda och nå guys, få kolla upp dedär. Så ungefär så ser min dag ut i guess.

Kommentarer
Postat av: agnes

du är så jävla kung bah!

2010-12-11 @ 16:49:45
URL: http://insefakta.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0