dag 07- min bästa vän

Om man säger såhär, min bästa vän som jag dock inte träffar så ofta längre är Elvira. Hon vet nog mest om mig och vi har känt varandra sen 7an. Efter det var det självklart att vi skulle hänga ihop men nu separerar ju fucking gymnasiet på allt. Ah det här är elvira iallfall för er tardies som inte noterat :

Elvira, Elvor, Lurrevurre, Elu, Elujao, Elviralujao, Elvojra, Elvi, Elvis, Tap, Mongo..ja listan kan göras lång med hennes smeknamn. Alla lika charmiga. Hon är skorpion, född 16 november 94. Hon har en fin katt och en ful, svartis och gråis. Nu ska jag käka hähä HOJ

Kommentarer
Postat av: elvira

HAha den värsta bilden du kunde ta.....

2010-12-12 @ 20:25:44
URL: http://elviraalu.blogg.se/
Postat av: Anonym

slash elvira

2010-12-12 @ 20:25:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0