din existens är ovärd

svar till emma: kan du alltså inte unna mig att jag fick komma på det? :( täskigt (even though jag vet att jag inte var den förste)
svar till nadja: haha jag orkar inte hålla på och kommentera hit och dit, men ah lördag kanske funkar då. För imorrn skulle jag göra nåt vet jag, som jag inte minns just nu men.

hemma från en nästan helt vanlig kväll i ursviken. Men bara nästan helt vanlig eftersom vi fick ett nytt tillskott i umgängeskretsen, nämligen vår egen agnes! Vi chillade hos kim, såg film och tryckte chirre utan dirre dock. Sen bussade jag och agnes hemåt. Nu är jag typ lika trött som en förbannad gnu så jag ska hoppa i säng och se film tänkte jag. pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0