fyfan

räknar ner dagarna. 2 dagar kvar till jul, då alla ska vara glada. Jag är inte glad, jag är stressad och utpumpad. Ingen gran har vi fått in ännu, inget julgodis har gjorts och inte en endaste liten sketen julklapp har inhandlats. Jag förstår inte, tiden har sprungit iväg och nu har vi helt plötsligt bara ikväll och imorgon på oss att beta av allt som borde gjorts för mer än en vecka sen. Så ja, jag har vettiga anledningar att stressa som en snorre.

Ikväll: hugga julgran, pynta den, städa upp hemma, koka knäck, göra pepparkakshus, kandera äpplen och se sunes jul.
Imorgon: stiga upp tidigt som fan och köpa julklappar, dyka i snön med joel, fara på uppesittarkväll.

Känner att jag måste tvinga fram julstämningen, känenr att det måste gå undan också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0