hej hå, hej hå, vi till vårt subway gå

håhå, snart bär det av till subban (subway) för att käka. Kom på dedär smeknamnet i skrivande stund, jag är ju för fyndig alltså. Nämen jag och joel har, med våran enormt oemotståndliga övertalningsförmåga, lyckats övertala pappa att fara dit me oss och käka. Känner typ hur jag dreglar. Dock ser jag ut som en skit idag, det vill säga, som alla andra dagar. Så helst vill jag inte vistas i allmänheten idag men det må ju vara.

Ikväll ska jag hänga me aggeliten, dock vet vi inte vars, inte när, med vilka, eller hur så det återstår att se!
enjoy

Kommentarer
Postat av: emma

subban är ju fan uråldrigt bosse :d

2010-12-28 @ 18:54:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0