hejdå 2010

GOTT NYTT ÅR FOLK :D



Har 2010 varit bra?

Har inte tyckt det tidigare men nu, ja okej. Men långt ifrån det bästa.
Höll du några utav dina nyårslöften?
Hade inga
Tror du 2011 kommer bli lika bra?
Bättre får det lov att bli
Har du förlorat någon kompis detta år?
nä inte riktigt så, men vi har inte samma kontakt som förr känner jag
Vad spenderade du mest pengar på?
kläder och moppen
Finns det någonting du ångrar med 2010?
ja lots
Blev du kär i år?
Kär, nej. Gillat någon mycket, ja
De bästa nya människorna du träffade?
Mina klassmates som jag inte kände innan.
Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Det gjorde jag
Dog någon som stod dig nära?
nej? eller? nja tro inte det
Vilka länder besökte du?
suecia endast
Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?
ursviken ganget, kärleken
Vad var din största framgång 2010?
håhå hemlis
Fick du sparken under 2010?
njet
Största misstaget?
stort
Har du varit sjuk eller skadat dig?
Haft en redig släng halsfluss men annars bara små förkylningar och några stukade fingrar
Gjorde någonting dig riktigt glad?
JA
Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om år 2010?
* batcountry- avenged sevenfold
* magic- b.o.b, rivers cuomo
* bullet for myvalentine låtar, in flames, three days grace
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
ledsnare
Hur tillbringade du julen?
hemma med mamma joel och markus
Favoritprogram på TV?
greys
Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
ja, nä hata är ett starkt ord..men ogillar mycket
Bästa boken du läste i år?
åh tricky one, jag vet inte. Har läst så många bra
Största musikaliska upptäckten?
In flames musik, lyssnade inte på det förrän joel visade mig en låt
Något du önskade dig och fick?
ja
Något du önskade dig men inte fick?
alldels för många saker, eller inte saker..utan mer abstrakta saker
Årets bästa film?
jag vet verkligen inte, ha sett många kung
Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
jobbade som ett djur och fikade med maria hos mig
Finns det någonting som skulle ha gjort ditt år ännu bättre?
ja
Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
min stil? öh
Vad fick dig att må bra?
vänner, musik, familjen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0