I JUST WANNA SCREAM

orkar inte göra 30 dagars utmaningen idag, få bli imorrn eller övermorrn.

men listen up y'all cause this is it..typ. Fan nyårsafton imorron, känns bra med nytt år, nya möjligheter men detta år har sannerligen sprungit iväg. Mycket har hänt, mycket dåligt men också när jag tänker efter mycket bra. Ska nog göra en utvärdering av månaderna år 2010 med bilder och text imorron om jag orkar och hinner. Men nu möter vi iaf 2011 med ansiktet framåt.

Kommer, som ni redan vet, fira nyårs med bästa tjejerna i världen. Jag sitter och taggar för mig själv och lyssnar på partymusik, dansar runt half naked i min handduk och sjunger för mig själv. Jag är fortfarande på bra humör, aaaaah och nu ska jag faktiskt spela herkules på ps1an hehe gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0