i'm still surprised


Uhh.. det var nog längesen jag var this mätt. Krängde en 30 cm sub, en kaka och en läsk på mindre än 20 min. Min kagga släpar fan i golvet, kommer ha skrapsår på den.. Nämen det var värt att köa i ett år för att sedan trycka som fan med joel och pappa. Känner dock att jag ska komma igång med hemmaträningen efter nyårs. He bli ju av, man ha ju blivit rikigt hurtig på sista tiden.

nu måste jag få tag i agnes och se vad som gäll, vad som styrs eller vad som helt enkelt sker ikväll. Och för extra information kan jag säga att jag är lika oförskämt glad idag också, what up liksom. Känner mig bara så, fri. Fri för första gången på länge.

Kommentarer
Postat av: nadja

hmm, jaasi :) torsdag kan bli svårt, är du ledig på typ lördag? :D



torsdag beror på när jag skulle vara med lina, eller kan du på onsdagkväll? :D

2010-12-28 @ 18:44:03
URL: http://nadjahedlund.blogg.se/
Postat av: amanda

SNYGGING!!

2010-12-29 @ 00:17:14
URL: http://amandahlllsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0