lala love life

Okii dagen har bjudit på planeringar inför nyårs nämligen. Alla ha varit så fuckedup och inte kunnat bestämma nåt så vi började spåna lite plans.
Bli en brudnyårs så , brudar brudar alla gillar brudar!
Vore så himla kul om det blir nåt av men vi få se lite mer under veckans gång.

Ja vad mer har hänt? Jag har fått min hand bandaschad, heh skoj4 men jag fick den lindad med bandage hos skolsyrran. Och jag begriper faktiskt inte alls hur jag ska kunna göra 30 armhävningar på uppvisning på graderingen imorron med en tumme som inte går att rubba utan att vrida sig i plågor. Ja sen ha jag varit allmänt ful och äcklig. Nu måste jag göra matte kewl




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0