they say i'm psycho i should be put behind bars

Vet ni vilken låt rubriken komemr ifrån? Just de, mustasch- bring me everyone.
Det är min hjälplåt, funkar att lyssna på när jag är glad konstigt nog, men funkar absolut bäst när jag är ledsen och inte vet vad jag ska ta mig till och alla låtar som kommer ur min spotifylista verkar bygga på deppigt skit. När andningen går upp och paniken kommer krypandes stressar jag fram denna låt och drar på full volym. Den hjälper så otroligt, kan nog inte gråta till den och paniken trycks ner igen. Det som kvarstår är ilska men det kan jag ta. Fan vad jag är tacksam att det kommer en låt med så mycket hat i, i want it and i definetely need it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0