christmas

Idag har jag och pappa pyntat julgranen och fixat här hemma. Vi sprang ner på ica och köpte ett lass apelsiner, ingredienser till knäck, glögg, mandlar, ljus och choklad. Sen gjorde vi en spotify lista med jullåtar. Ja, det luktar jul överallt och ljusen är tända sen ska vi dricka glögg. Så det är jättemysigt, men det som är så tråkigt är att jag inte kan njuta av det riktigt. Har så mycket plugg, så mycket träningar, så mycket jobbiga tankar och så jäkla lite tid att spela på. Jag vill hinna få lite julefrid innan självaste julafton, jag är inte klar med önskelistorna och jag ha inte köpt en enda julklapp. Stressen ligger på som bara den, men jag försöker tänka att efter den här veckans slut så finns det bara lugn kvar.


Jag som brukar ligga så bra till i julshoppingen och allt. Det finns inte ens med på kartan i år att ta det lugnt och bara njuta, men efter den här veckan ska jag fan celebratea att det värsta äntligen är över. Jag älskar verkligen julen, när man väl får slappna av till den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0