and i said no no no

nu ska jag göra nån lista för en gång skull. bli en nej lista idag
( och sånt här kommer jag inte orka me ofta kan jag säga)


till dessa grejer säger jag NEJ

gitarrspelande familjemedlemmar om kvällarna- jag blir tokig, bokstavligen. Där ligger man och vrider och vänder på sig med täcket över skallen för att sova och under tiden hörs plingplongandet. Med väggar tunna som jävla papper så låter det som att någon kört in gitarren i örat på en och lirar där inne och inte som om personen sitter i tv rummet. Spela hur mke ni vill på dagarna , men let it be på kvällarna.

''jag har er som reservkompisar okej?'' och de är väll helt alright? nej klart fan de inte är.
Man gör inte så,alltså byter ut gamla kompisar mot nya och hänger med dem nya ständigt och så fort man lessnar på dem eller de är borta från skolan eller busy med annat så kommer man travandes och förväntar sej ett öppet välkomnande av de gamla igen, no no så spelar vi inte.

spara pengar- nej, dubbelt nej. Visst det är jättebra att spara pengar och alla har väll hört ordspråket :
den som har , hon har right?
fast enligt vissa låter det såhär i stället :
den som spar,hon har. Fast inte särskilt roligt.
det passar ju så mycket bättre, spara pengar suger . Shoppa och slösa pengar är det bästa som finns!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0