catch it

nu är jag finally hemma igen, var och solade med elvira men vettefan om jag blev nå brunare.
De va skönt som fan iallafall , sen åkte vi buss hem och jag kämpade mej upp för helvettesbacken som den har börjat heta. Fryser som fan och är trött men sånt få man klara av. Det nationella provet idag gick väll okej skulle jag tro, va lite konstiga frågor och lite tid men jag hann åtminstone kklart och gjorde allt jag kunde så de  borde  bli skapligt. Nu ska jag glo på tv tills fars kommer hem sen få vi se vad jag ska göra, pappa lovade att skjutsa och hämta mej från urs om jag ville åka dit. Tänkte direkt på att va med rasmus men han kunde inte ikväll och elvira skulle vame david så jag bli väll hemma ikväll igen , börjar bli en vana så lugna puckar
hejdå

haha alltså den här bilden

halvlika kanske?

Kommentarer
Postat av: frida

svar: haha tack!



Detsamma ! ;)

2010-02-10 @ 18:12:04
URL: http://fridastenlunds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0