i have no idea what i want

helå
idag vakna jag tidigt så jag va jävligt trött sen och är det nu oxå, skulle egentligen ha varit me makkie idag men de sket sej pga plugg och jobb så det ska bli av på onsdag annars få ja PMS i skallen, nåja for som sagt på rotan vid halv 1 och höll i fiskedammen med elvira medans nadja underhöll barnen med en tjock ponny. De gick helt okej fast vi jobbade 2 timmar längre än jag fick veta att vi skulle så de sög ju kamelsvans men well, blev inge kneg i verkstan idag. Blir imorron kväll istället , skönt, då ha jag tid att plugga och virka min jävla halsduk som vägrar bli klar på slöjden. I veckan se vi fram emot läxor och prov i engelska och spanska happy hour.
Nämen snart ska vi käka , bli tacos sen ska jag plugga och tvinga joel och pappa att spela micro machine spelet som är underhållande att glo på eftersom jag inte kunde köra själv. Vädret ute kan kissa på sej själv, seriöst 23 minus och snöstorm , så härligt not
Nu ska jag dra
hejs

åh vill ha så jävla snyggt


Kommentarer
Postat av: nadja

förlåt! för att jag är senil! ;)

2010-02-21 @ 17:33:41
URL: http://josseonadja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0