put on a careface

hello
va helt galet trött imorse , tänkte på massa anledningar till varför jag skulle kunna stanna hemma men visst själv att de inte skulle gå så jag blev självmordsbenägen nästan. Sen va de självklart kallt som fan ute så jag kände hur mke jag inte orkade med skolan, men nu lyser solen iaf. Hade ett till nationellt prov idag , typ uppsats prov där jag skrev om nåt konstigt . Men de fick funka, slutade tidigt oxå eftersom vi alla är så trötta efter natinella, haha enligt lärarna då men funka för mej ;)
Ska snart ta en låååång dusch eftersom jag är väldigt ekkli idag som vanligt, ikväll få jag se vad de blir. Ska plugga lite so sen kanske jag åker till urs och är me maria eller nåt, ska höra med henne.
Nej nu ska jag först rosta lite mackor , sen duscha sen se på tv. Åh skönt som tusiken(?)
Vi hörs sen puss

jag är tamej tussingen söt HAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0