right

snart kommer linda hit, bli ica och film och säkerligen en massa massa snack men de dela vi inte med oss av , privacy vet ni.

Förresten, på tal om gamla persienner som vi inte ens talat om..eh , så måste jag fan färga håret snart. Några säger mörkare i en ton som går åt rött hellre än guld och andra säger ljusa slingor men jag vet inte, skulle typ känna mej genomtråkig i det fast fan jag vet inte. Men jag färgade ju håret brunt i november vare right? ja och nu är de inte brunt...det är M E L L A N B L O N T av nån anledning :o
så vad blir det?

•mörkare brunt med ton åt röd/koppar
•mörkare brun med ton åt guld (fast då blire ju sån här färg efter ett tag iallafall)
blonda slingor i mitt redan mellanblonda hår (hittade ingen bild)

kommentera please ungar

Kommentarer
Postat av: Maja

BLONDA SLINGOR :D

2010-02-21 @ 18:30:56
URL: http://majawestin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0