thanks for nothing

well , den här dan har sugit hårdare än allt annat . Dels för att jag varit hungrig hela dagen pga äckel korv till lunch , och massa annat. Nae jag orka fan inte mer. Men matten  gick bra idag och det är plus men engelska provet sög jag röv på så det bidrog bra till helvetes dagen.
Men iaf, när jag åkte buss hem efter skolan me josse så kom de på en kille som va lite retarded och hade fan världens längsta tunga som han slicka sej i näsborren med , hahahahha usch
nåja, ikväll ska jag till elvira och fetta jävel . Bli bra ujaaa
och imorrn blir det bio , shutter island. tagga typ

vilken konstig bild, tänker ''ko'' direkt av nån anledning haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0