vinterfan

tjalå
kom nyss innanför dörren trött och less, kom på mej själv att svära långa ramsor ute på vägen hem från bussen. Jävla skit väder , snöa och är kallt och jävligt. Jag orkar verkligen inte.
Men iaf, jag gilla måndagar de är bra lektioner och vi gå som sagt inte så länge och så bruka vi inte hinna få plugg, men idag är de en jobbig måndag såklart , ska plugga som en slav till proven och skriva på engelska uppsatsen och sen städa i verkstan och de känns så opepp de bara kan bli , men pengar är pengar och pengar kommer alltid vara något jag älskar och behöver så lika bra att få de gjort. Blir runt 5 det så innan dess ska jag bara ta de lugnt och läsa på no grejen sen börja laga middag.

På onsdag ska jag på stan me marius och elviralujao så de bli nice, ska köpa hårfärg denna gång och sen få elvira färga. Bli roligt, se ju ut som fan själv i min blaskiga hårfärg jag ha nu. Idag ha ja flänna över mitt hår som negra och va stripigt som fan så dusch bli av sen kan ja lova haha fräsch ja är.
Nä nu måst jag cleana lite i mitt rum se ja , vi hörs sen
pussn

it still was good

Kommentarer
Postat av: lisa chen

sv: tack så mycket! :D

2010-02-22 @ 15:53:23
URL: http://lisachen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0