when it spins ,when it swirls

kom nyss innanför dörren, är förbannad idag and it's not unusual heller. Men iaf, sitter och se på tv samtidigt som ja bänkar mej här framför datorn. Måst egentligen dammsuga och städa som fan eftersom de se ut som skit i mitt rum så de få väöll bli se nefter middan eller någe. Spanska provet och so förhöret gick typ bra men engelska provet imorron kommer bli en helt annan femma. Nåja, är som sagt förbannad idag och jag ha väll mina skäl kan man säga. Fast jag vet inte om jag är förbannad ,less eller båda och. Vill helst inte vara något av de så ska styra upp dedär,det suger verkligen.
Men well, nu ska ja äta lite mellis sen bli de att ta tag i livet.

Mitt hår blev väll inte riktigt som tänkt kanske, skulle bli koppar rött men det blev hm ja vad blev det?
De få ni se när jag hunnit ta någon bild ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0