blogg.se kan ta sej

hae , sitter och spela happy aquarium vilket suger så mke att man inte kan låta bli att älska det.
Har tråkigt, ska lägga mej i sängen och läsa sen äta middag och sen vet jag inte. Få se om det bli skola imorrn eller inte, annars bli de nya tag på måndag. Jag ha fan geeka all kind of games i veckan, typ bubble town,happy aquarium, tv spel i mängder osv. Är less på alla förbannade spel vi ha nu. Och så är jag less as hell på atts kriva om mina dagar så nu ta vi nå nytt.

Nästa vecka ska jag köpa hårfärg ,bli att färga brunt igen och fudnerar på att göra någon annan färg på slingor i luggen. Kanske ljusare , det skulle bli schtek ,kanske.. Sen ska jag verkligen försöka spara ut håret så mke som möjligt. Men att mitt hår blir långt igen är ungefär 1 mot 1000000 chans så fan för det.
slänger in en bild på hur jag vill att mitt hår ska vara av sig själv senare , nu gå de tydligen inte för blogg.se är en fucker utan liv. PUSSN

Kommentarer
Postat av: linda

inga problem och allt va fan kul:(

2010-01-28 @ 17:52:24
URL: http://saltochpepppar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0